Általános Szerződési Feltételek
A honlap ÁSZF-e.
A jelen Á.SZ.F. tartalmazza a green-home.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: A webáruház címe: www.green-home.hu. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:- Cégnév: Green-Home Technologies Kft.
- Székhely címe: 9700 Szombathely Welther Károly utca 14.
- Adószám: 27511101-2-43
- Cégjegyzékszám: 01-09-392661
- Bankszámlaszám: 11721002-21469116-00000000
Ügyfélszolgálat:
Cím: 9700 Szombathely Welther Károly utca 14. | Telefon: +36 30 998 7425 | E-mail: info@green-home.hu
Az általános szerződési feltételek elfogadása
A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- A regisztráció menete
- A kosár használata
- A megrendelés összeállítása
- Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
- A megrendelés elküldése
- A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A szállítási költséget külön díj terheli.
Kiszállítás, személyes átvétel
- A szállítási határidők: Raktáron tartott termékek esetében 5 munkanap, rendelésről beszerzett termék esetén az ügyféllel egyeztetett időpontban történik a szállítás.
- A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
- A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
Banki átutalás (előre utalás)
Elállási jog
45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf
Elállási nyilatkozatminta
45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
- Személyes bejelentés A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: – a vásárló nevét, címét, – a termék megnevezését, vételárát, – a vásárlás időpontját, – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását, – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, – a kifogás rendezésének módját. Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
- Írásban történő bejelentés A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét, – a termék megnevezését, vételárát, – a vásárlás időpontját, – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását, – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Mellékletek: 1. Adatkezelési tájékoztató 2. Elállási nyilatkozat (minta)