Általános Szerződési Feltételek

A honlap ÁSZF-e.

A jelen Á.SZ.F. tartalmazza a green-home.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: A webáruház címe: www.green-home.hu. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

  • Cégnév: Green-Home Technologies Kft.
  • Székhely címe: 9700 Szombathely Welther Károly utca 14.
  • Adószám: 27511101-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-392661
  • Bankszámlaszám: 11721002-21469116-00000000

Ügyfélszolgálat:



Cím: 9700 Szombathely Welther Károly utca 14. | Telefon: +36 30 998 7425 | E-mail: info@green-home.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása



A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:



  • A regisztráció menete
  • A kosár használata
  • A megrendelés összeállítása
  • Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  • A megrendelés elküldése
  • A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:



Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai



A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak



A Webáruházban közzétett árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A szállítási költséget külön díj terheli.

Kiszállítás, személyes átvétel



  • A szállítási határidők: Raktáron tartott termékek esetében 5 munkanap, rendelésről beszerzett termék esetén az ügyféllel egyeztetett időpontban történik a szállítás.
  • A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  • A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok



Banki átutalás (előre utalás)

Elállási jog



45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf

Elállási nyilatkozatminta



45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató



45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  • Személyes bejelentés A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: – a vásárló nevét, címét, – a termék megnevezését, vételárát, – a vásárlás időpontját, – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását, – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, – a kifogás rendezésének módját. Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  • Írásban történő bejelentés A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét, – a termék megnevezését, vételárát, – a vásárlás időpontját, – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását, – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Mellékletek: 1. Adatkezelési tájékoztató 2. Elállási nyilatkozat (minta)

A lehető legjobb felhasználói élmény érdekében úgynevezett sütiket (cookie) használunk. Ön hozzájárul a sütikhez, ha továbbra is használja weboldalunkat. Adatkezelési tájékoztató Elfogadom